Skit

Gaah jag blir så arg på min mobil. :C 
Den vägrar att ladda, den bara glappar en massa. T-T
Skit mobil! Nu vet ni iallafall varför jag inte svarar på sms osv om ni skulle skicka något. För min mobil är dum i huvudet. Jag ska försöka att hitta någon annan att ha så länge. :c 
Det är så irriterande....ibland funkar den jätte bra, sen bara blgvrregvedreor slutar den funka. :c
*Fett sur*
 
Vad komiskt att mobilen helt plötsligt från att ha 9%  fick 75%.....Den kanske hörde att jag blev upprörd så att den inte vågade något annat än att ladda. Ò_ó
 
Idag har jag inga lektioner...så jag skulle kunna sitta hemma hela dagen. Men nej! Istället åker jag till skolan för att göra klart lite jobb. 
 
Och lite egobild på de...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0