Dag 17 – Varför startade du din blog

Jag hade aldrig tänkt tanken att starta en blogg innan en tjej som gick i samma skola som mig frågade om vi kunde starta en blogg ihop. 
 (Hon slutade sedan att blogga och jag tog över våran blogg).
 
Först kändes det riktigt skumt att skriva om saker som man gjorde om dagarna, varför skulle folk bry sig om vad jag gjorde liksom. Men jag antar att bloggen har blivit som en liten dagbok för mig. Jag kan gå tillbaka och se var jag gjort och jag tycker att det är riktigt mysigt! :D 
Det finns många fina minnen sparade i den.
 
Den första tanken jag hade när vi starta bloggen var "Nu ska jag bli en känd bloggare!!!", men den tanken finns inte längre kvar haha. Visst jag blir jätte glad att folk läser min blogg och jag blir verkligen förvånad ibland när  personer som jag aldrig trodde hade lagt märket till min blogg säger att dom läser den.
 
Jag har väl runt 20-60 läsare om dagen. Det varierar alltså ganska kraftigt från dag till dag.
Men jag struntar i om det är 1 eller 1000 så läser, jag blir bara sjukt glad att folk läser den överhuvudtaget! :D
Tack för att ni läser.
 
Det här var ett av mina första inlägg som jag skrev den 13 feb 2012. Jag har alltså haft bloggen i snart 3år. Gaaaaaaaaaalet!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0