Dag 23 – Vad har du gjort idag, och hur har dagen varit.

Idag vaknade jag 08:30, åt frukost, fixade mig och sedan gick jag hem till min älskade mamma.
Och vi gjorde pepparkakshus! :D Jätte kul, men så sjukt mycket svårare än vad man kan tänka sig. 
Jag vet inte hur länge vi höll på med våra hus.
Men tillslut blev dom färdiga. :D
 
Jag tycker att den här dagen har varit rolig och mysig! ^^
Jag blev dock lite arg när mitt pepparkakshus gick sönder på ena sidan när jag skulle bära upp det på hyllan. :c Som tur är så tänker man inte på att den är trasig. 
 
Min mobilkamera vägrade fokusera på resultatbilden. 
 


Kommentarer
mamma

Tack för idag, mysigt att pyssla tillsammans med dig ♡
Ditt hus blev unikt och säkert inte som du tänkt dig, precis så som ett pepparkakshus ska va!

2014-11-30 @ 01:20:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0