Dag 25 – Det du önskar dig mest av allt.

Dag 24 – Vad ska du göra 2015. 
Jag hoppar över "Dag 24" för svaret skulle bara bli "Jag vet inte". 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra 2015, det får jag se då.
Vem vet jag kanske flyttar, gifter mig, byter identitet, åker jorden runt, åker till månen eller vad vet jag haha.
 
Okej, vad önskar jag mig mest av allt?
Så här svarade jag senast...
 
 
Visserligen så har jag varken pojkvän, evig lycka, massssssssa pengar eller perfekta utseendet. 
Men jag vet inte om jag skulle vilja ha något av det just nu. 

•Pojkvän är väl mysigt o så, men jag skulle mycket hellre vilja ha massa nya kompisar! :D

•Evig lycka, det låter trist. Man måste vara olycklig ibland, det är mänskligt. 

Pengar, jag har faktiskt ganska mycket pengar nu för att vara mig. Men när jag inte har pengar vill jag/behöver jag massor av saker. Men när jag väl har pengar så blir jag jätte snål. Det är lustigt. Då vill jag plötsligt inte ha något :C 
 
•Det perfekta utseendet. Jag tycker inte att det är fint att vara perfekt. "The cracks in your perfection is where your beauty shines through" liksom. Hahhahaha vad töntigt det där blev. (För dom som inte vet så står det så på min tatuering). Nej men jag älskar ju att sminka mig och fixa håret i timmar. Om jag redan skulle vara helt perfekt så skulle jag ju inte behöva göra allt det där roliga. :( Trist!
 
Såååå det jag önskar mig mest av allt är kanske mer vänner, ett jobb, den perfekta kroppen,...nej den frågan går faktiskt inte att svara på. 
 
Jag är ganska nöjd, men självklart så kan saker alltid bli lite bättre!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0