Dag 9 – Bloggar och hemsidor jag besöker ofta

Jag läser inte så värst många bloggar.
Men en favorit är helt klart Viras blogg.
Jag känner igen mig lite i henne, kattgalen och bra klädsmak. ;3
Sedan kollar jag även Moas och Julias bloggar någon gång ibland. Och självklart läser jag kompisars bloggar!
Hemsidor hmm...jag brukar vara inne på Facebook, Blogg.se, Emocore, PicMonkey, Youtube, Swefilmer och We♥heartit. Så brukar jag "fönstershoppa" en massa på olika klädsidor haha. Det är kul, även fast man inte köper något.
 
Hmm jag känner att jag me borde göra en "winter edition header" till min blogg.
Hmmm...vi får se hur det blir med det.
 
(Klicka på bilderna för att komma till bloggarna).
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Funderar på att sno åt mig den här listan.. ;O

Svar: Gör det, då har man något att skriva om. :3
Carolina Wirell

2014-11-15 @ 23:21:58
URL: http://fames.se/kuronyappy


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0