Mat o mage

 Senaste dagarna har jag lekt lite kock.
 Det finns inget roligare än när maten blir god och ser fin ut. :D Dock brukar min mat se godare ut än vad den är haha...men den här gången smaka det faktiskt väldigt bra. Jag börjar lära mig det där med att laga mat, kul kul!
 
Något som inte är lika roligt är att diska efteråt. Varför måste det vara så tråkigt för? :o Jag brukar lägga en handduk över disken och låtsas som att den inte existerar hehehe... :C
Jag undrar om det finns människor som älskar att diska, isåfall får hen gärna flytta in hos mig! 
 
Här under ser ni Pestopasta (fullkornspasta, broccoli, kvarg och pesto) och Quornfilé i sötsur sås (quornfilé, annanas, lök, paprika, sweetchili, tomatpuré och vad man nu mer vill ha i)
Vad kan jag skriva mer...Jag har fula trosor, haha ne men. Min mage börjar äntligen fixa till sig efter mitt lååånga uppehåll ifrån träningen. Nu skriver jag trosfärger för det blir lättast så haha.
Ljusrosa: Så såg jag ut ifrån början, jag hade aldrig tränat då.
Grön: Efter några månaders träning
Mörkrosa: Efter att jag struntat i träningen i ett antal månader.
Zebra: Just nu.
 
Jag tycker att det är jätte svårt att säga om det är stor eller liten skillnad hmmm, man blir typ blind.
Min rumpa ser iallafall lite större ut! :D 
Härliiiiigt.
Bara magen som måste minska en aning till så blir jag så nöjd så!
 


Kommentarer
Paulina Suonvieri

Riktigt fina matfoton - ser mycket gott ut!
Sen måste jag säga att det är mycet bra resultat! Grymt duktigt! :D

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Tack så mycket!Vad glad jag blir att du ser skillnad, tack! :D
Carolina Wirell

2014-10-15 @ 21:07:17
URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0