Sims 4

Vad gör man inte om man har tråkigt.
Eftersom att min usla dator inte klarar av hela Sims 4 spelet så laddade jag ner ett litet demo där man kunde skapa simmar. :3 Det är ändå typ det enda jag gör när jag spelar Sims, gör simmar och bygger hus, att spela är inte lika roligt. >___< 
 
Sims 4 verkar roligt men det är sjukt svårt att göra simmarna. :C Man drar ju bara i delarna så blir dom större och mindre osv, men jag är riktigt usel på det. Alla mina simmar ser likadana ut. Jag försökte göra mig själv men näsan blev aldrig lik och det fanns inte någon lik frisyr eller hårfärg buhu. Så försökte jag att göra en snygg kille...men aaa vet inte om jag lyckades med det heller haha. 
 
Jag är uttråkad.
 
Isch min print screen knapp vägrade att fungera så jag fick ta kort på skärmen istället,
vilket typ är olagligt enligt mig. Bilderna blir hemska och randiga. D:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0