Skitdag

Nu har jag fått svar från företaget som jag var på intervju hos.
Jag har gått runt och funderat på jobbet hela tiden, så det var skönt att äntligen få ett svar så jag vet vad jag ska göra här näst...och tyvärr så fick jag inte jobbet. Skit!!!

 

Jag som verkligen behövde det här. :C
Nu blev jag sur men finns väl inget annat att göra än att söka vidare efter andra jobb antar jag.
Men min dator har fått virus så jag kan knappt kollarunt på datorn utan att det ploppar upp en massa snusk, spelsidor och blinkade skyltar.
Någon som vet vad jag kan göra åt det?
Gaaaaah jag orkar inte...vilken underbar dag!
Nu tappa jag humöret.


Att ta studenten va kanske inte så underbart iallafall.

 

 

 

 
 


Kommentarer
Jocke

Ett tips om du inte redan gör såhär. Gå in till butiker både stora som små med cv/intresseanmälan. Fråga om behovet för personal finns där. Kanske erbjuda dina tjänster genom praktik genom arbetsförmedlingen i en månad för att visa vad du går för. Bara några förslag, vet hur jobbigt det kan va.

2014-09-30 @ 14:13:15
mamma

Förstår att du är besviken!
Men ge inte upp!!
Jockes förslag är bra, kämpa på nu Carro!
Kram♡

2014-09-30 @ 14:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0