Elefanttacos

 Ni kanske trodde att jag offrade tacos till någon elefantgud, men så var inte fallet!
Idag så har jag varit i Linköping tillsammans med Olof och shoppat lite. Eller aou...jag shoppade inget, inga kläder iallafall. Jag köpte hårfärg, rouge, strumpbyxor, en cola och ett paket kattsand haha. Resten av tiden så fick jag vara smakråd åt Olof som provade halva h&m hahah. Såååå åt vi gratis glass. Jag åt någon med jordnötssmör. Den var stenhård, men helt okej eftersom att jag älskar jordnötter. :D

Så kom jag hem och tog en promenad till affären för att köpta lite mat. Det var verkligen underbart väder idag, det gillas starkt! Resten av kvällen har jag spenderat ensam med tacos, ljus och musik.
Lite ensamt, men otroigt mysigt!
 
 


Kommentarer
stoffe

Käften

Svar: ?
Carolina Wirell

2015-04-19 @ 02:11:40
Hannah

Åhh tacos :D Jag åt också den där jordnötsglassen!

Svar: Vad tyckte du om den då? :D
Carolina Wirell

2015-04-19 @ 08:55:12
URL: http://nouw.com/Demondoll


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0