Påsk

Nu äntligen är man ledig i några dagar. Det känns sjukt skönt!
Nu kan jag vila ut ordentligt. Jag har dock inte så många planer inför helgen hmmmm. Men på söndag ska jag iallafall fira påsk med familjen och på lördag så kaaannnske jag ska till Gekås, men det är inte bestämt än!

 

Jag lovade ju en "påskkärringsoutfit" så här kommer den. När jag inte hade schaletten på huvudet så tyckte barnen att jag såg ut som Pippi Långstrump och Anna ifrån Frozen, det var sött haha. Dom var helt galna i mina flätor.♥

 

Och nej jag har inte tagit ur min septum för evigt, jag använder den bara inte när jag jobbar.

 

 



Kommentarer
Hannah

Kommer inte ihåg om du har dagt vad du jobbar med eller inte, men ah, vad jobbar du med ?:O Är det på typ förskola eller nåt? :O

Svar: Ja men precis! Eller vikarie på förskolor. :3
Carolina Wirell

2015-04-02 @ 20:43:39
URL: http://nouw.com/Demondoll


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0