Halvklara

I går vid 2 tiden åkte jag in till Linköping för att göra dreads.
Nu är halva håret färdigt och resten ska göras idag! :D Än så länge är jag hur nöjd som helst även fast jag har bebisdreads i hela överhåret och luggen haha (men det syns inte när jag har uppsatt).

 

Det var lite bökigt när jag skulle sova när man helt plötsligt hade en massa korvar där bak som inte var speciellt sköna att ligga på. Men tillslut hittade jag några bra positioner och somnade gott.

 

Nu är jag superpepp på att göra klart dom wiiie! :D
*Känner sig lite zombie efter att ha suttit i en stol i flera timmar*.

 

Juste... jag har inte hunnit med att visa alla mina kläder som jag har fått hem ifrån Monki och Madlady än. Men ni får troligen se det i kväll (om jag inte kommer hem för sent), eller i morgon. I morgon bär det av mot Bråvalla me wohooo...men jag har inte ens börjat packa än! :o
Jag antar att jag får stresspacka på onsdag förmiddag.

 

Puss på er.

 

Här kommer en liten tjuvtitt på mina dreads. Håret är alltså halvklart.

 
 
 


Kommentarer
Mamma

Ska bli så spännande att få se!!!😘

Svar: Jajjamen ;)
Carolina Wirell

2015-06-23 @ 14:51:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0