Bråvalla och söta shorts

Nu har jag köpt biljett till Bråvalla woho!
Det ska blir trevligt, mycket trevligt.
Ska ni dit? C:
 
Idag var det varmt, man kunde gå utan jacka, det gillas!
Jag passade också på ("spontan som jag är") att ta en joggingtur i det underbara vädret, vilket gick ganska så bra.
 
...
 
Just nu är ju hur shoppingsugen som helst!
Jag sitter och "fönstershoppar" på olika klädsidor.
Jag vill bara köpa en stor hög med massor av kläder nuuuu! Men det värsta är att jag är mest är sugen på att köpa söta shorts och somriga toppar, vilket känns liiiiiiiite för tidigt att köpa nu. 
Bara för att det var varmt idag så betyder det inte att det är sommar.
Det kanske ni trodde men så är det inte.
Nej nej nej, det går inte! 
 
Men kolla på dom bara!
Är dom inte underbara?! 
 
 
1.  2.  3.  4.  5.  6.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0