Glad påsk :3


(En bild som är långt ifrån ny på mig & min syster, någon påsk för några år sedan. Haha ser ni mitt hår? Det var lila/rosa! ^^")

Nu håller jag på att fixa mig ska snart till släktingar och fira påsken yey. xD
Hoppas ni får en bra påsk! ^^

I går var jag riktigt arg och ledsen, men nu har jag tänkt hela natten så mina ögon är helt svullna (jag ser cp ut x3) Och han förtjänar inte mina starka känslor.

Jag kanske inte är perfekt för dig, men vilken tur för mig att du inte är den enda killen på jorden då! ^^  Spelar ingen roll att jag gillar dig massor, någon som bara gör mig ledsen är inte värld dom känslorna. Det är bättre att ge dom till någon som förtjänar dom.


Nu måste jag skynda mig! xD har inte sminkat mig/satt på mig kläder eller fixat håret än och min mor kommer om 30min! xD Gaaaaaaah hejdå! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0