ÄCKEL PÄCKEL HÅR, SNAGGA NU!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Får panik på mitt hår det är så tunt och stripigt under allt löshår. :C Tack så mycket för att det finns löshår som kan täcka mitt fula hår. x3 Blir nog att ta fram saxen i kväll och klippa till håret lite så det blir lite mindre äcklig. D: Friösren har jag nog inte råd att gå till iallafall. :C Är nästan pank...tror jag iallafall xD Hur ska jag klara mig i ca 1,5 månad utan pengar?!?! D: Någon som vill köpa mig? XD
 
(Vem vet kanske klipper jag kort killhår igen. :C Det var ju gulligt och inte lika skabbigt!! >_< Fast långt hår är ju så fiiint! Men mitt vägrar ju att växa!! TT__TT )


Kommentarer
Anonym

Ist för att klippa kan man ju vårda håret med olja och inpackningar

Svar: jag gör det ^^ tar saker för slitna toppar och inpackning och värmeskydd osv osv men funkar inte >_<
Carolina Wirell

2012-08-15 @ 20:26:04
Malin

Jag kan köpa dig! :'D I need a friend, forever alooone!! T_T Neeh men lycka till xD

Svar: hahah malin xD
Carolina Wirell

2012-08-17 @ 22:36:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0