Överraskning för anna!

Min kompis Anna som går i samma klass som mig ska åka i väg till USA om exakt en vecka och vara där i ca ett år.:C  Så i dag hade vi en överraskning till henne! ^^ Becca hade sagt att dom bara skulle ses vanligt men sedan tog Becca med henne ut och gick och ledde henne till oss som satt vid ett bad någonstans och hade dukat upp tårta och hade massa balonger överallt! ^^ Så grillade vi lite me och lekte runt lite. ;D Hoppas du blev överraskad Anna. ;3 ♥
 
 
(Jag har gjort den smexiga tårtan till vänster ;3 Raaawr)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Åååh ni är bäst!!!<3 kan du skicka bilderna till mig på facebook!? Snääääälla!:D

Svar: visst anna! :*
Carolina Wirell

2012-08-14 @ 22:26:34
URL: http://enligtmyself.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0