Tråkigt!!!!!!!!

Asså jag har verkligen inget att skriva om. D: Dumma tråkiga liv, nej men. x3
 
I dag var jag på marknad med min halva familj och det blir marknad i morgon me fast med kompisar. ^^ Inte för att det är så JÄTTE roligt att gå på marknad men vad ska man göra när man bor i lilla bajsiga Motala. :C Blir säkert kuligare eftersom jag ska dit med mina kompisar får vi hoppas. ^^
 
Åååå vill ni veta en sak. :C Jag har redan börjat lyssna på julmusik! O.O SÅ INTE OKEJ! Fy på mig. :C Men jag vill ha vinter och massa snö och jul!!! :D Älskar känslan jag blir så glad då. Hur mysigt är inte vintern liksom?! :D 
 
Bjuder på en smexig bild på mig i kigurumi! Kawaii osv Blööö.


Kommentarer
Anna

du kan inte vilja ha vinter nu!!!!! blö på dig carro! ;)

Svar: hahah joo! det är ju så mysigt!! :( sommaren är väl me mysig men inte samma sak :((
Carolina Wirell

2012-08-02 @ 11:04:17
URL: http://enligtmyself.blogg.se
cissi

Jag vill också ha vinter!! :D så mysigt ju ^^

Svar: Eller hur! :D Älskart ^^
Carolina Wirell

2012-08-02 @ 12:26:49
URL: http://nattstad.se/babelix


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0