Jag provar hårkritor

Hmm vad ska jag säga...Fick hem hårkristorna i dag från Fanztstore.com. Dom funka väl sådär. Trodde att dom skulle fastna lättare och att man inte skulle vara tvungen att gnugga som en idiot med kritan för att det skulle komma någon färg. :C Jag har jätte ont i fingrarna nu! Och kritan gick sönder me, det gjorde ju inte allt bättre. :C
Färgen försvann fort me, den är inte alls lika lila som på bilden här under längre. D: Blää dumma bajskrita. Får prova den blåa någon dag och se om den är lika bajsig. Något som jag inte heller trodde var att hela kritan tog typ slut, det var lite bajs. Trodde att man skulle kunna använda den fler gånger :C
(Man blev inte lite kritig om fingrarna!  :o)
 
Nu har jag iallafall bestämt mig att håret ska bli lila! Men jag väntar till jag får studiebedraget så jag ska ha råd med något nytt billigt löshår och massa blekning och färg.D: Lär bli fattig.
 
Så jag ger hårkritan en 2:a av 5.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0