Scene Namn

Har ni tänkt på en sak? D:
 Typ alla "Scene" personer har coola "Scene namn". :C Jag vill me ha!!! Men skulle säkert inte se lika coolt ut som det gör för Jeffree Star, Kiki Kannibal, Moa Murderess osv. :C
Liksom finns inte så många fräna saker som börjar på "C". Liksom skulle jag heta Carolina Cow då eller? >_<
Asså orkar inte haha! xD
 
Om ni är snälla och har idéer kan ni hjälpa mig att komma på något fint Scene namn till MIG! ^^
 
Image and video hosting by TinyPic
(Bild ritad av mig. Jag kanske borde göra fler  bilder till bloggen. Eller vad tycker ni? ;3 )


Kommentarer
Josefine Klashed

Carro carrot <3

Svar: haha så fult
Carolina Wirell

2012-07-25 @ 11:45:54
URL: http://josefineklashed.blogg.se
Johannes

Core, crow, crowbar xD cock X'D

Svar: FU! XD
Carolina Wirell

2012-07-29 @ 18:21:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0