Andy ♥

Hellu snart blir det att dra ut med Emelie, Edvin & Martin och käka. :3
Så länge jag väntar på dom kan jag berätta om min undebara dröm!!!
 
Jag drömde att jag var i en kyrka. xD Fast det var ingen vanlig kyrka eftersom Black veil brides hade konser där inne! :o Och jag satt längst bak och dreglade. Helt plötsligt kom Andy fram till mig och börja sjunga till mig. Jag fick största cp rycket och började hoppa på han och krama han och pussa han, jag var helt galen. o.o Han skrattade åt mig och jag tjöt av lycka. xD HAHHA. Sedan så gjorde jag en FB status "OMG jag pussade nyss Andy sixx". Aaa det var allt! xD Men den drömmen asså...underbar! Rawwwr!♥
 
Min framtida man!
|
v
 
Och så jag i dag... Jag har lösögonfransar! xD Jobbigt men lite småfint iallafall. :3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0