Blaha ute med pojkarna

Nu blir det att ta en nattmacka för jag är fett hungrig! D:
 Pappa åkte till Öland med sin tjej i dag så jag blir ensam hemma hela helgen, vilket betyder att jag måste göra mat själv...och jag suger på det. xD

I dag skulle jag först dra med några kompisar och grilla o ha det skojsigt men ingen kunde helt plötsligt. -.-
Men då blev det att va med Martin, Danne och Victor istället. :3 Vi gick runt på stan och kollade på vätternrundan och blaha, så drog vi hem till mig och hade vattenkrig inomhus. x3 Säger bara en sak...min säng är blöt. D:

Ajja tack för dagen pojkar! :3

I morgon blire Frankrike peppar!! :D

(Suddig bild (a) )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0