Bajsiga bilder





Jag hatar när bilderna blir så här! D: Jätte stora pixlar...blöö dumma mobilkamera.
Idag har jag vart i skolan och inget mer men dagen har rullat på ganska fort iallafall. Jag har suttit hemma och försökt göra ett matteprov som man skulle göra hemma (och då använde jag ju såklart boken för tänkte va lite smart när ändå ingen såg på höhö. 8D) Fast det var svårt iallafall, men det kanske bara är jag som är trög. x3 Iallafall på onsdag ska jag och min mor experimentera lite med mitt hår, hur jag ska göra får ni se på onsdag för jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill ha den än. :3



Kommentarer
Anonym

Suddiga men jättefina bilder! O:) :D <3

Jättefin blogg! O:) :D



Kram Judith O:):D <3

2012-03-07 @ 18:35:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0