Ben&Jerry's



Jippi det har kommit en NY Ben&Jerry's! :D
Det är en glass med äppelsmak som även har små bitar av äppelpaj i sig. Låter ju hur gott som helst! :3 Iallafall om man gillar äpplen. ^^

Jag är tyvärr laktosintolerant så jag ska egentligen inte käka glass, men det skiter jag i för Ben&Jerry's är så GOTT!!! x3 Mina favoriter är iallafall:

♥ Chocolate Fudge Brownie, som är en chokladglass med massa brownie bitar i.

♥ Cookie Dough, som är en vaniljglass med kakedeg och chokladbitar i.

♥ Ben & Jerry's Wich ice cream sandwich, som består av två stycken kakor och mellan dom är det en vaniljglass med chokladbitar i.



Kommentarer
Gabriella

Finns den att köpa på östenssons?

2012-03-13 @ 17:34:24
SVAR //carro

det borde den :) men den finns dock bara i liten vad jag vet :o

2012-03-13 @ 22:24:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0