Bowling & bio me skolan


Slapp dag i skolan idag!


(Judith & Amanda på bowlingen)
I dag bowla vi på idrotten. Kul men jag suger. xD

(Jag, Josse, Yasmina i stan)
Undertiden vi vänta på att godiaffären skulle öppna satt vi på en bänk och tog ego bilder på oss själva... xD


(Yasmina, Josse & Jag, Emma & halva Judith på bion)
Blir man alltid ful när man tar bilder me blixit? XD Iallfall så såg vi Hunger spelen, det var ganska bra...hmmm....fast typ boken är bättre ;o


Nu ska jag plugga och färga håret. Både behövs! XD Ni får ha det så bra PÖÖÖSSS! ;))



Kommentarer
Anonym

Det var en jättekul dag! O:) :D Hoppas att vi får hitta på sånt någon mer gång i skolan! Fin blogg! O:) :D <3



Kram Judith O:) ^_^

2012-03-28 @ 19:00:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0