Ensam bloggare nu



(Jag förstår inte att jag alltid använder mobilkameran när jag har en systemkamera! xD )

Nu sitter jag äntligen framför min nya dator, det var på tiden att den kom. :3 Jag har bara kollat igenom den lite men det verkar bra! C:

Men iallafall... som ni alla kanske redan vet så bloggar inte Cissi på Crazyneess mer. :C Lite synd men jag lovar att ta väl hand om bloggen och jag hoppas att dom som läste förut fortsätter läsa fast det bara är lilla jag som bloggar nu. ;3 Jag lovar att jag ska försöka blogga mer nu me. Förut var det lite svårt när jag inte hade en egen dator som fungera, men nu har jag ju det! :D Jag ska också fixa till bloggen lite, så den blir lite mer personlig nu när jag har den själv. ^^ Jag håller på att tänka ut hur jag ska ha den nu... så vi får se när den nya bloggdesignen blir klar. :D 

Men ni får ha det så bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0