Saker i brevlådan.



Det här fick jag hem i brevlådan i dag. :3

* 2 burkar Lagoon Blue toning (så jag slipper gå runt med kyckling hår när toningen går ur ;3 )

* Skeleton hårspännen (riktigt coola, jag älskar att ha saker i håret hihih)

* 3 nya piercingar och massa kulor till dom så jag har reserv om jag tappar dom. (skönt att slippa ha ringar i läppen, det är svårt att äta me dom. x3 )


Och lite om min dag då... I dag har jag först vart i skolan och haft matteprov. Det gick ganska bra, hoppas jag får E iallafall. x3 Efter skolan fika jag med två gamla kompisar. Det var kul för jag träffar dom inte så ofta, så jag hade saknat dom! :D Annars har jag inte gjort så mycket.
 Nu sitter jag iallafall och käkar några bullar som min syster har bakat... ta inte illa upp syrran men dom går knappt att äta. xD Jag som trodde att jag var dålig på att laga mat osv (ex: när jag brände bullen i mikron.) Haha men jag är iallafall ganska bra på att baka tro det eller ej, så i helgen blir det nog att baka bullar som man kan äta. :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0