Sova



Heeeej nu sitter jag här och käkar ris och kyckling fett gott *dreglar* hohoh. Min dag har vart skum... i går somnade jag sent efter att jag vart barnvakt. Och så har min katt lekt i min säng och under min säng hela natten med någon LITE BOLL!!!!! ò_Ó Så jag har inte kunnat sova.
 Vid 8 fick jag ett sms av min syster som sa att jag skulle följa me och käka frukost ute på någon resturang. Så då följde jag me. När jag kom hem var jag så trött så jag trodde att jag skulle dö. Så då la jag mig på soffan och vakna nu. xD Jag har haft sjuka drömmar som ni inte ens vill veta! o__o Nu ska jag iallafall plugga som jag egentligen hade planerat denna söndag till att göra.:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0