Fullt upp!

Vad gör jag vaken nu?! :o
Ska upp vid 5 i morgon(eller i dag blir det ju o.o) eftersom jag och min syster bestämde oss för att ta en spontantripp till Ullared. :3 När jag kommer hem i morgon vid 8-9 tiden blir det att dra direkt till Hallen med kameran och fota kompisarna i A War Within som ska ha spelning där. ^^ Mycket stressigt, jag känner att jag kommer ha fullt upp i morgon! Jag som skulle nördplugga SAM hela helgen och jag har knapt börjat! D: Blir nog att plugga i bilen dom 3 timmarna det tar ner till Ullared istället! ;C Jag lovade min syster att jag inte skulle sova i bilen så bäst att jag går och lägger mig nu så jag orkar va vaken och underhålla henne. xD
Natttttti nattttti!
 


Kommentarer
Josefine Klashed

Fuuuuuuulaaa

Svar: tala för dig själv din stjärt!
Carolina Wirell

2012-10-06 @ 09:29:25
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Josefine Klashed

du kan va en stjärt!

2012-10-06 @ 16:45:02
URL: http://josefineklashed.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0