Badkar!

I dag slutade jag 11:20 eftersom vi har haft en "Don't drink and drive" dag. :3 Det var folk som snackade om rattfylla. Ganska intressant faktiskt. :3 Efter skolan drog jag hem till den lilla pojken på bilden här under. Vi köpte ben & jerry's, käka billys pizza, kollade pokemon och badade badkar med MASSA BUBBLOR. XD Senast jag badade badkar var jag jätte liten så det räknas inte! x3 Vill me ha ett badkar var mys ju. :C
 
I morgon blir det en lång dag igen... :C Slutar 16:40. DÖDA MIG! Har läxa i teckenspråk me...kul. Som jag sagt slutar jag sent typ varje dag så blir inte så mycket bloggande. Får bli mer på helgerna! ^^
 


Kommentarer
Malin

Haha gullig bild xDDDD
Jag vill meeeed bada badkar >8(

2012-09-09 @ 12:01:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0