Mysig tröja!

Hittade en mysig tröja från Röda korset för bara 25kr!
  Ibland är faktiskt inte Motala så dåligt. ;3 Letade i linköping efter en liknande tröja men hittade ingen där, så jag blev överlycklig när jag hittade den här sötnosen! :3 Finns en i brunt me (men den hänger i skyltfönstret så man måste vänta till ett visst datum då dom tar ner den, då får man köpa den). Då blir det jag som springer dit fortast av alla och köper den! ;3 Skit... nu tipsa jag ju er om den, bäst för er att ni inte köper den före mig! ;D
Lägger upp en bild på halsbandet jag köpte i går me från Ur och penn. ^^
 
(Lite halvkassa bilder eftersom mitt rum va mörkt.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mor

25kr för en tröja= FYND :). Det är smart shopping att veta vad man vill ha.. då kan man leta överallt och behöver inte vara beroende av märken och speciella butiker. Smart shopping= svårt= coolt

2012-09-24 @ 19:38:46
Anonym

25kr för en tröja= FYND :). Det är smart shopping att veta vad man vill ha.. då kan man leta överallt och behöver inte vara beroende av märken och speciella butiker. Smart shopping= svårt= coolt

2012-09-24 @ 19:39:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0