Muppiluppi

Har inte lust att gå och lägga mig än.... fast jag är trött. D:
Om jag sover nu kommer jag vakna fortare och då måste jag ta itur med allt pluggande som jag har skjutit upp till sista lovdagen. >__< Inte för att det är så mycket saker......glosor,ett engelska arbete och en uppsats.
Allt går fort att göra men det är ju så sjukt tråkigt! TT__TT
 
Min dag har iallafall varit väldigt braaaaaa trors att alla närconbiljetter var slut. 
Jag åkte till Norrköping och va med lille Simon istället. :3 Trevligt trevligt.
 
Får väl gå och lägga mig iallafall då. .___. Wiie skola på måndag peppar............
Ska iallafall bli kul att träffa alla igen....typ. 8D
 
 


Kommentarer
Josefine Klashed

jag är snygg

Svar: Nee Josse...neee
Carolina Wirell

2013-02-24 @ 07:56:26
URL: http://josefineklashed.blogg.se
Johanna

hahahhahh, JO ASSSSNYGGA ^

2013-02-24 @ 19:24:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0