DAG 13

Dag 13 – I din väska.
Okej nu har jag väskan framför mig, jag har inte kollat i den så jag har ingen aning om vad jag har i den...
men nu ska vi kolla!
(En almanacka, den har jag verkligen med mig överallt! Visst är den söt? :'3)
 
(2 misshandlade sudd, ett kvitto på plåster, hörlurspluppar, stift till pennor och 8kr.)
 
(FITme puder, sminkborste och en kam.)
 
(Tuggummi påse med ett tuggummi i. xD)
(Min gamla mattebok.)
 
(Hörlurar. Och jaaa, jag har en stor plupp och en liten plupp på dom bara för mina öron
inte vill att dom ska sitta kvar annars! D: Cp öron yeaah! 8D)
 
Såååååå det var allt!
Inga roliga och hemliga saker i den direkt. Inte idag iallafall muahha.8D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0