Pixlig

Ojojjojo då!
Jag har visst blivit dålig på att blogga. Fast skojade bara....det kändes som att det var 19491 år sedan men det var visst bara två dagar sedan haha. >__<

Vad ska jag skriva om....hmmmm....jag kan typ inte bestämma vilka piercingar jag ska ha så dom åker ständigt ut och in. Just nu tycker jag nog att det är snyggast såhär (som bilden). Fast nästan alla säger att jag ska ta ut medusan, ha kvar alla eller ta ut alla förutom den nya då. Men jag är lite rebell och gör som jag själv tycker. ;3
Jag gillar medusan, trots att alla hatar den.
Så den ska vara kvar.

 

Jag måste avslöja något för er me...

✚ Jag har börjat lyssna på julmusik och blivit sådär töntig och pepp på vintern/julen!

✚ Jag har bestämt mig för att köpa en biljett till Håkans konsert i December även fast det var lite dyrt. :< Men YOLO jag har jobbat så jag förtjänar lite konserter.

✚ Jag är extremt sugen på bönor!

(Pixligare bild får man leta efter. :c )


 

 

 


Kommentarer
Karin

Okej, först och främst vaaaaarför är du så snygg?!? Haha för det andra; Håkans konserter är ärligt värt pengarna! Jag funderar också på att gå men vet ej var! :/

Svar: För att jag använder 299932923 liter smink, löshår och andra fejkade grejer. D: Utan det ser jag ut som en liten utter. ^^ Men tack! :'3 Joooo jag kom fram till det me, åhhhhhh gå på den i Linköping! :'''''> fast det är ju jätte lååååååångt från Sundsvall men iallafall 8D
Carolina Wirell

2013-09-05 @ 07:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0