Blond

Åh ge mig. :c
Ingen av dom här bilderna är en perfekt förklaring på hur  jag vill ha mitt hår men dom liknar iallafall idén i mitt huvud. Jag vill bli blond! Så vacker, så fint! T-T Men jag vill inte behöva färga utväxten hela tiden så därför är det jätte bra att ha lite ombre så att man slipper det. :3 Nackdelen med att få mitt svart/bruna hår till blont är att det troligen kommer gå av en rejäl bit och det kommer säkert vara gult o fult ett bra tag, vilket jag hatar. :c
Varför kan det inte bara bli vitblont efter en blekning för? :C
Kolla på videon här under...vart kan man få tag på det där magiska pulvret? o.o
Skulle vara underbart att ha fint blont hår till studenten. :<
 
 
 
 
 


Kommentarer
jessy

Ombre är så snyggt!

Svar: Eller hur! :D Dock känns det som att det börjar bli lite omodernt hmmm.. men det skiter jag i! :DD
Carolina Wirell

2014-04-07 @ 21:26:43
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0