Vill ha!

Jag tror att h&m hörde min önskan om att någon affär borde börja sälja kjolar och tröjor i sammet. 
För kolla vad jag hittade när jag kollade runt på deras sida! :D Guuuud blir så lycklig, måste ha!
 
Nu börjar det verkligen bli höst känner jag. Jag skulle gå till affären tidigare idag och det kändes som att jag skulle frysa ihjäl. :< Det kanske inte är så konstigt att det kändes som så eftersom att det är under 10 grader ute. Dags att börja använda vinterkappan och vantarna kanske?
 
Huuuu jag har börjat få en ful utväxt på mitt mörkblonda hår nu me. Jag blir alltid lika sur när det händer och jag blir ännu surare när den enda lösningen för att slippa det är att färga håret i min naturliga hårfärg.
Kräks på det, livet är för kort för att se tråkig ut. För när man sedan får jobb så får man ändå inte se ut som man själv vill oftast. ;C Iallafall inte så som jag vill se ut...
 
                                               2♥                                                                     1♥                                                                      
 
 
Jag vill ha höstigt mörkrött hår. :c Varför kan det inte vara lika lätt att färga håret som att färglägga det i paint för haha? Det skadas inte ett dugg och man kan ändra färg varje dag. Det skulle vara något det.
 
 
 


Kommentarer
Bell

Fina :D

2014-10-16 @ 21:43:48
URL: http://rememberthiis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0