22 oktober

Nu är det bara att vänta då.
Jag fick en tatueringstid i oktober, 22 oktober. Så det är vällllllllllllddddddigt långt kvar, eller aa typ 3 månader haha. Men det är bara att vänta som sagt. Dagarna blir roligare om man har något att se fram emot. :D
 
Sara fick en tid redan nästa månad. Mycket fuskigt! :C Men jag tror nog att den tatueraren som jag fick gör min tatuering bättre än dom andra, så det är värt att vänta!
 
Vi var på bio förut me och såg Paper Town. Den var helt okej. Rolig ibland men annars ganska platt film. Det känns som att jag har blivit mer kräsen när det kommer till film. Mycket är bara förutsägbart och skit.
 Men Paper Town får 2,2 Ponyosar.
 
 
Nu ska jag sova innan jag dör. Så otroligt skönt att det är helg nu! Jag behöver verkligen sova. 
Sov sött!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0