Önskelista

Det känns lite försent för att göra en önskelista, jag fyller ju på tisdag redan!
Men här kommer iallafall en. 

♦Stövlar♦Hörlurar♦Bärbar mobilladdare♦Gympapåse♦Matta ifrån IKEA
♦Pengar till tatuering♦Pengar till en ny mobil♦Träningskläder♦Vita skosnören till mina Adidas♦Kopp ifrån Indiska♦Underkläder♦Pläd ifrån IKEA♦Hängsleklänning ifrån Monki
 
Jag fyller 20år...20år hmm....
Det känns faktiskt lite gammalt. Om det är bra eller dåligt vet jag inte, men jag får iallafall köpa ifrån systemet då wie. Får man ens födelsedagspresenter när man fyller 20? Jag vet inte...jag har aldrig varit 20. >__<
Men det känns ju redan som att man kan köpa allt man vill ha själv hmm.
Det är svårt det där.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0