Katthatt

Idag fick jag inget jobb inbokat, så då blev det att umgås lite med Olof.
Jag köpte present till min kära mor som fyller år på lördag och så lite andra saker.
Men inte speciellt mycket alls. 
 
Så var vi inne i TGR och kollade. Har ni varit i en TGR:butik? Dom är så otroligt söta och mysiga och jag bara gaaah älskar dom! Dom har så mycket sött och jag vill bara ha allt! Kolla bara på den otroligt söta katthatten här under, jag smälter. Otroligt fin.
 
Nog om det.
I går var jag på körskolan och snackade lite med dom. Skolan ska lägga ner i November så jag har lite panik eftersom att jag har köpt ett paket men inte börjat me det än heheh. Men nu har jag bokat in massor av körlektioner osv. Jag är nervös, jag minns knappt hur man kör. Jag är inte speciellt pepp på att skaffa körkort, men jag antar att det är bra att ha. Jag har ju i stort sett betalt allt redan så nu måste jag skynda på så inte jag kastar pengarna i sjön. :C

Ajja nu ska jag sova!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0