Lite tur och mycket otur

I går var det en rörig dag, jag skulle inte kallat det för en bra dag direkt.
Dagen började bra. Jag hittade äntligen min nyckel som har varit borta i några dagar nu. Jobbet gick också bra.

Men sen bara POFF!
Jag skulle ta ner en tröja ifrån min klädställning som hänger i taket, men tröjan satt fast. Så jag drog det hårdaste jag kunde vilket ledde till att galjen gick av och sköts in i mitt ena öga. Min lins gick av och jag fick ett fint sår i ögat. Det gör otroligt ont och det svider fortfarande. Jag hatar att ha röda ögon så jag hoppas att det går över snart.

Sen åkte jag in till Linköping och träffade några kompisar. Satt i trädgården och drack lite öl o hade det trevligt. Så ringde pappa och berättade att Bilbo hade blivit påkörd. Pappa hade hittat honom döendes vid vägen. Det var tur att pappa hittade honom så att han kunde säga farväl innan det var slut.

Jag blir så otroligt arg... Om man kör på ett djur ska man stanna! Hur svårt kan det vara?! Det är fegt att smita. Ring iallafall och meddela att det har hänt. För att lämna ett djur döende sådär...nej!

Efter det var inget roligt, även fast man försökte ha kul. Som ni vet så tycker jag om mina katter väldigt mycket. Dom betyder mest. Hur ska jag någonsin våga släppa ut Ponyo när det finns så många idioter där ute på vägarna. Om hon skulle dö så skulle jag dö inombords.

Min laddare gick sönder i går me, för 2434838 gången. Jag antar att det är Ponyo som har bitit i den igen. :C Det värsta är att min mobil är lite muppig och bara vill laddas med vissa laddar. Jag vet inte hur många laddare jag provat me förut. O så när jag väl har hittat en som fungerar bra så ska den sönder gaah!

Men nu vet ni! Man kan inte nå mig på mobilen fören jag gått o skaffat mig en ny laddare, vilket jag lär göra idag.

 
 


Kommentarer
Mamma

❤❤

Svar: <3
Carolina Wirell

2015-08-22 @ 09:09:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0