Burgundy

Som alla kanske redan vet så avgudar jag loppis och second hand. Det är otroligt roligt och mysigt att gå in i affärer med gamla saker. Man kan verkligen hitta allt möjligt där inne. 
 
Idag när jag var på väg till stan för att hämta ett paket så gick jag förbi "Röda korset". Jag har aldrig hittat något fint där förut men beslöt mig för att gå in och kolla lite iallafall. Dom har inte mycket saker där men ändå så hittade jag en skjorta för 10kr, en tröja för 25kr, en kjol för 10kr och en liten virknål för 3kr. Allt i samma färg. Tröjan och kjolen var till o med i samma tyg! Jag hitta en jätte fin babushkadocka också men tyvärr så tog dom bara kontanter och jag hade bara 50kr löst så det blev inget. :C Det får bli en annan gång!
 
Det ser ut som att jag har värdens störta cameltoe, men så var inte fallet. Byxorna råkade bara vara väldigt stora, pösiga och rynkiga. Jag lovar.
 


Kommentarer
Mamma

Bra att hitta så mycket för så lite😊

Svar: Ja verkligen! :)
Carolina Wirell

2015-07-31 @ 17:15:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0