Stan och flumma


(Johanna, jag & Josefine)

Skolan rulla på bra som vanligt, lite segt bara me så långa raster eftersom vi hade nationella i dag. Gick ganska bra, det var svenska skrivar delen. BLABLALALALLA

Efter skolan drog Johanna, Josse och jag först till biblioteket och flumma runt, och sedan till stan och kolla på den nya New Yorker i Linköping... Norrköpings är så mycket bättre! :o Fanns typ inga snygga kläder i Linköpings ju. :(  Så vi satt oss i Gränden istället och snacka och drack smooties tills det var dags att dra sig hem. :3

När jag kom hem käka jag och sedan har jag nördart Lotro ett tag me Johanna. Det är så sjukt kul, jag vill aldrig sluta spela. Har jag blivit beroende? o.o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0