Första dagen i skolan

I dag var det första dagen i skolan och det kändes väldigt onödigt att man åkte dit. xD Jag började vid 1 och så fick vi våra scheman sedan fick vi dra hem D: Efter skolan gick vi iallafall runt lite på stan och Johanna och jag köte oss varsin baguette, festis och självklart SVAMPBOB KEX! :D
 
Jag trodde att mitt schema skulle bli slappare men det blev det inte direkt. xD slutar runt 4 nästa varje dag utom onsdagar då jag slutar 12 och en annan dag då jag slutade 5. D: Kommer inte rikitgt hur det såg ut men en dag hade jag 2,5 naturkunskap i rad. xD Kul... Ajaa jag har mycket mer bild nu i 2:an i allafall och det är bra! :3
Vi ska också få en ny bildlärare, det ska bli lite kuligt. :3 Men min bästaste naturkunskapslärare Christer ska inte ha oss i naturkunskap och det SUGER! D: Jag valde ju naturkunskap för han är bäst. xD Nej men naturkunskap är roligt! I 1:an satt alltid Johanna och jag längst fram och svarade på alla hans frågor. xD Och NEJ så smarta är vi inte men alla frågor han ställde kunde man hitta svaren på jätte lätt i boken om man kollade. x3  Óch eftersom ingen annan lyssnade på hans lektion typ och inte kunde frågorna så lekte vi nördar o svarde. xD
Fast vi fuska ju lite. ;3
 
Iallfall, i morgon börjar jag halv 10 och då ska vi först leka lite med 1:orna sedan gå runt den där bajs ån som våran lärare tycker är SÅÅ ROLIGT men ingen annan tycker det. x3 Och fika och spela brännboll osv. ^^
 
(Bajsiga bilder men inte lätt att ta kort med sol i facet x3)


Kommentarer
Malin

Klaga inte på ditt schema!! Vill du veta när jag slutar?!
Mån: 16.10
Tis: 17.00 eller senare
Ons: 17.00
Tors: 17.00
Sen fredagen är ju rätt nice då vi slutar 11.15... MEN ÄNDÅ!!! DAAAMP!!!

Svar: då är vårt schema typ likadant! xD
Carolina Wirell

2012-08-20 @ 22:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0