Hemma från Frankrike

Nu är jag hemma från Frankrike! :D
Wiee det är så sjukt skönt att kunna träffa alla sina kompisar, sova i sin egen säng, pussa sönder Ponyo och bara njuta av sommarlovet! :D
 
Jag har åkt buss i så sjukt många timmar. Jag och en kompis försökte räkna ut hur länge, och det blev runt 50 timmar. Det är galet...inte konstigt att jag har skit ont överallt! xD Men sedan har vi ju vandrat genom byar och gått i Paris osv me, så mina fötter har svullnalt upp och ser ut som två bollar nu! Mycket fint. xD Känner mig helt sliten och blääig.
 
Första dagen bodde vi i några små stugor i en liten by, det var jätte fint! :D Det fanns pool och så me. Fast maten vi fick va inte direkt så god. Jag gillar nog inte Fransk mat. XD Man käka baguetter till allt! Och så fick vi skinka till mat typ helatiden. Och om inte skinka fick vi kyckling och pommes. Så det blev typ inte så stor variation på maten. :P
 
Vi har gått jääääääääätttttttttte mycket! :o Vandrat i byar och i Paris. Vi var uppe i Eifeltornet och kollade i Notre Dam. Vi såg även Moulin Rouge! Så fränt!!! Så var det en tant som la fårgelfrön på mitt huvud så det kom en duva och satte sig på mitt huvud. Buhu läskigt. D: Tur att den inte bajja! :"<
 Smart som jag är tog jag bara med mig mobilen, så jag tog typ inga kort. Men mina kompisar tog så får dom kanske senare. ^^
 
 
Här kommer lite bilder tagna med min skit mobil. :D Sprucken kamera där fram osv...ni vet!
 
(Frida, Ebba, Åsa & Jessica vid maten. Sassa & Jag på bussen.)(Nomnomiga Franska saker vi käkat under tiden.
FranskPoky, Calippo Shots med lemon & cola, Fransk choklad & någon pasta med skinka.)
(Jag som käkar Poky & Sassa som käkar chips)(Jessica, Åsa, Ewe & Frida när vi gick & vandra.)
(Ewe, Jessica, Frida & Ebba.)(Utsikten från Eifeltornet + Eiefeltornet.)(Jessica, Jag & Eifeltornet.)
(Våra biljetter till Eifeltornet.)
 
Nu ska jag sova!
Det blir att vila ut ordentligt nu några dagar!
Natti!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0