Blaha

Mähähähäh! Kom nyss hem från en promenad.
Eller nej det var inte nyss men iallafall. När vi gick ut var det soligt, när vi gick ösregnade det och när vi kom fram var det soligt igen. D: Så inte okej! Jag har nog aldrig vart ute när det regnat så mycket. >__<
Allllt var blött, verkligen allt!
Men det var skönt. C:
 
Idag i skolan bowlade vi och jag vann överlägset, bara för jag är så bäst! :D Haha ne men jag brukar faktiskt vara dålig på bowling men den här gången fick jag typ 225 eller något och dom andra fick något med 100.
Wiiie känner mig bra! 8D
Så skaffade jag en ny pojkvän idag me! Min lilla Tutankhamun. <3 Är vi inte fina ihop? :'3
Är iallafall klar med han snart. :3 Ska bara bränna han och måla han guldig. :3
Kommer bli fin fint! I morgon är det valborg så då blir det att va i Linköping och sova hos Emma sen. :3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0