Bildbomb

Hahahah jag dör!
Kollade runt lite bland mina bilder på datorn och hittade en mapp fylld med bara foton från 1:an.
Jag kommer ihåg att min mobilkamera inte var något vidare som man ser, men jag tog ändå kort på ALLT!
 
När jag kollar på dom här bilderna så minns jag hur galet kul vi hade det! 
Jag måste dock påpeka att ni inte direkt är fotogeniska. :C Hahhaha!
Men jag tycker om er iallafall!
Vissa bilder är nog från 2:an också.
Men kolla vad små vi var!
 
Det läskiga är att jag har ännu fler...


Kommentarer
Josefine

jag är snygg

Svar: Tyvärr inte.
Carolina Wirell

2013-10-23 @ 06:17:58
URL: http://josefineklashed.webblogg.se
Johannes

Gebe tyckte din bakgrund på din blogg var as cool!!

Svar: Gebe har bra smak för det är den också! :D
Carolina Wirell

2013-10-23 @ 10:38:15
Judith

Hahaha, asså ah! xD <3 Älskar bilderna! Detta förgyllde min dag! :D
Ni betyder mycket för mig, så glad att jag har er! ^_^ <3

Kram Juddan ^_^

2013-10-23 @ 21:35:21
Anna

alltså åh vad små och fula vi var, men fytusan vad roligt vi hade det! Vi måste ju ses mer bajs att jag inte få gå med er nu :(:(:(:(:(:(

Svar: Jaaa...men jag var ju snygg iallafall... FREDAG DÅÅÅÅÅÅ DÅÅÅÅÅ!!!!!
Carolina Wirell

2013-10-27 @ 17:28:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0