Hejdå busskort

Jahopp!
Då har mitt underbara busskort som har fungerat i 3 år, i hela Östergötland, tagit slut. 
Vad gör man nu då?
 
Dags att fokusera mer på alla vuxengrejer antar jag. :/ Jobb, körkort  och så lite träning på de. Jag känner att mitt liv kommer att bli fruktansvärt roligt, eller inte. Vuxenlivet skrämmer mig. :C
 
Varför kan man inte vara för evigt 18 år?
I morgon ska jag iallafall ta mig in till Linköping för gå på Keep it Loud med några kompisar. Usch jag vet inte när senast jag var tvungen att betala en resa till Linköping. :C Kommer kännas skumt, och efter det kommer jag att vara pank haha. Åhh det känns underbart att jag måste vänta ända till slutet av september innan jag får mina pengar. <3
 
I går var jag och fotade lite med Josefine,
så bilderna kommer troligen upp på bloggen idag.
Tänkte göra om min header, vi får väl se om jag lyckas med det.
*suger på koder osv*
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Du fattar väll att du inte får studiebidrag längre?

Svar: Klart jag fattar. Men man får pengar av arbetsförmedlingen.
Carolina Wirell

2014-08-17 @ 13:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0