29 Dec

Jag är sämst på att blogga som vanligt.
Jag har haft virus och skit på datorn (det är dock borta nu, tack Oscar) så därför har det varit så sjukt jobbigt att blogga och använda datorn över huvud taget. ;C Men nu när det är borta så har jag ingen anledning till att inte blogga.
Så vad har jag gjort?

Det har blivit mycket shopping den senaste tiden. I fredags så köpte jag en massa saker till lägenheten. En stekpanna, kuddar till sängen, nya handdukar till badrummet, en badrumsmatta, några kökshanddukar, nya fodral till mina barstolar osv. Köpte även lite smink och underkläder. :3

Jag har också lyckats göra en sjukt god vegetarisk tacos. Alltid när jag har gjort tacofärs med quornfärs så har det smakar blää, men nu blev det gott. Har nog aldrig ätit så mycket.

 

Vad har jag mer gjort hmmm...jag har fixat en burk där jag lägger i pengar som ska gå till en Bråvallabiljett. ^^ Jag vet inte vad jag har gett mig in på, hur ska jag klara av att gå runt och vara äcklig i flera dagar? Jag som typ är den fåfängaste människan i hela världen huhu.

Idag så har jag köpt ett par tärmobyxor och en mössa. Båda sakerna behövdes verkligen. Nu klarar jag av den hemska kylan och kan göra snöänglar och åka en massa pulka. :D Wie!

I morgon ska jag in till Linköping med några kompisar och så ska jag äntligen köpa min underbart fluffiga och svart jacka! :'D Hoppas bara att den är kvar, annars kommer jag gråta blod. Jag har velat ha den i över ett år men har aldrig köpt den. Men nuuu! Jag hoppas att den är på rea hmmm...

 
 


Kommentarer
Anonym

La du färsen i lite kryddvatten?

Svar: Japp!
Carolina Wirell

2014-12-29 @ 21:28:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0