Julfix

Idag gick jag hem till lilla mamma och hjälpte henne att fixa sill, sedan gjorde vi lite julgodis me! :3
Visst blev det fint?
 
Något hemskt hände idag. Jag tappade en av min sista linser och hittade den inte. D: Och jag lär aldrig få nya innan nyår om jag beställer nya nu. D: Det betyder att jag kommer få gå runt och  vara blind ett tag nu. Jag ser faktiskt fruktansvärt dåligt. Saker bli suddiga på en meter och jag känner inte igen en ända människa. :o Så bli inte arga om ni skulle råka se mig och jag inte säger hej, alla ser ut som smetiga bollar i ansiktet för mig just nu. xD
 
Jag ska se om jag kan beställa ett par färgade linser med styrka istället, dom brukar komma snabbare. Men egentligen har jag inte lust att ha färgade. D: Kanske kan köpa gröna hmmm....hellre det än att vara blind och inte kunna se något under hela julafton/nyår iallafal. T-T
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Å så mycket gott, knäcken ser verkligen perfekt ut ;)

Svar: Men eller hur ;D
Carolina Wirell

2014-12-21 @ 22:54:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0