Mobilinlägg

Okej nu ska jag försöka mig på att göra ett inlägg via mobilen igen. Det kommer nog bli ännu värre stavning osv än vanligt haha. Men ni får stå ut!
 
Det är mycket bökigare att skriva med mobilen men min dator har blivit så seg och jobbig den senaste tiden så nu får det bli såhär!
 
Såååå vad har jag gjort för roligt dom senaste dagarna? I går jobbade jag lite på ett dagis och sedan tränade jag. Jag blev sjukt trött efter det och somnade klockan 9! :o Jag vaknade dock 3 timmar senare och kunde inte somna om. :( 
 
Idag har jag varit hos min syster och lekt med Hewdig och Olle. Så pyntade vid deras julgran. Det är så man får göra om man inte får plats med en egen gran, går och pyntar andras!
 
Wiiie och i morgon ska jag in till linköpimg för att se den nya Hobbit filmen (jag-kommer-aldrig-ihåg-vad-den-heter) tillsammans med Sara, Johanna och Judith. Läääänngtttaaar!
 
Så nu vet ni vad jag har haft för mig!
 
 
Så otroligt söt! 💖🎄
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0