Paket

Kolla vad som hade ramlat in genom hålet i dörren idag när jag kom hem.
NYA LINSER WOHO! Jag är så glad att dom hann komma innan julafton! Nu kan jag se igen. :'D
Egentligen skulle jag ha beställa nya linser ifrån min optiker, men då hade det tagit över en vecka för dom att komma. Så istället beställde jag några gröna ifrån Fargadelinser.
Dom är lite för gröna för att likna mina egna men dom duger, nu kan jag iallafall se.
Jag vill typ gråta, så sjukt skönt att kunna se igen!
 
Nu är jag galet trött och vill egentligen gå och lägga mig. Men jag måste sluta att gå och lägga mig vid 7 för då kommer jag bara vakna igen vid 12 och vara hur pigg som helst. :c I morgon är det Julafton och då vill jag vara någorlunda pigg iallafall. :o Nu ska jag koka spagetti och kolla på film. :'3
 
All kärlek till Fargadelinser som har så snabb leverans. <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0