Trevligt.

Minns ni inlägget här under?
Jag skrev det för ca 3 månader sedan. Så nu tänkte jag visa hur det har gått med mitt lilla mål.
21 sep så kunde jag alltså inte knäppa shortsen, det var omöjligt. Jag fick dra i dom galet mycket för att ens få dom över låren. 1,5 månad senare så provade jag shortsen igen och då kunde jag knäppa dom med våld, men dom skavde något enormt och jag kunde knappt andas i dom haha.
 
 

Så idag tänkte jag "Jag kanske borde prova dom där fula shortsen igen, året är ju snart slut".
Jag trodde verkligen inte att dom skulle passa, jag blev sjukt förvånad. Dom skavde inte och det var knappt något som hängde över. Kul ju! :D 
 

 

 
 
 


Kommentarer
mamma

Gött när man når sina mål! :)
De sittet ju perfekt ju!!!

2014-12-15 @ 15:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0